wtorek, 16 sierpnia 2011

Wyspa Rodos

Na Rodos byłam rok temu. Wyspa mnie w żaden sposób nie urzekła, zapamiętałam ją jako bardzo zaniedbaną. Hotel był ok.4 km od lotniska, więc cały czas nad naszymi głowami pojawiały się żelazne ptaki. W tym roku byłam na Krecie i tą wyspę dużo bardziej polecam niż Rodos. Ogólnie greckie wyspy nie zrobiły na mnie dobrego wrażenia, jest tam dużo niewykorzystanych terenów, a sami Grecy są zazwyczaj niemili, kłótliwi i przede wszystkim bardzo leniwi . Jest tam kilka naprawdę ślicznych miejsc a oni z tego nie korzystają, bo chyba nie potrafią z tego korzystać. Jeżeli będę miała okazję jeszcze raz tam pojechać to pojadę, bo kocham podróże, ale nie będę tego robiła z wielką przyjemnością.
Wszystkie zdjęcia przedstawione niżej zostały zrobione na wyspie Rodos.
 oto co można spotkać na ulicy na Rodos








 plaża na Rodos, nie zachęcała do korzystania z niej

 
małe niespodzianki, które można spotkać



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz