wtorek, 16 sierpnia 2011

paczka od Galerii Natury

Ostatnio dużo słyszy się na temat organicznych kosmetyków. Już od kilku tygodni przymierzałam się do kupienia sobie czegoś naturalnego. Mam kosmetyki z La Roche Posay, ale one się są organiczne, są po prostu bez zbędnych chemikaliów. W końcu po długim zastanowieniu się stwierdziłam, że kupię sobie organiczny szampon do włosów oraz żel pod prysznic. Skorzystałam z oferty  Galerii Natury . Oto produkty na które się zdecydowałam:

Szampon do włosów przetłuszczających się z  Born to Bio. Ma bardzo intensywny ziołowy zapach. Cena 31.99 zł





Łagodząco nawilżający żel pod prysznic z dodatkiem lawendy, aloesu i jojoba z Bentley Organic. Cena 17.90 zł




Po otworzeniu paczki, czekała na mnie niespodzianka




oto co zawierały książeczki
a to niespodzianki z woreczka, najbardziej się ciesze z podkładu Lavery. Ostatnio dużo dziewczyn go polecało.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz