wtorek, 16 sierpnia 2011

Perełki wakacji

Co prawda wakacje jeszcze trwają, ale chciałabym pokazać co już nabyłam.

Dużo rzeczy kupiłam za namową youtube'owiczek i blogowiczek




manicure japoński, płyn micelarny La Roche - Posay, żel do mycia twarzy skóra normalna La Roche -Posay, kredka do oczu - 02 braun LANCOME, konturówka do ust z pędzelkiem - 211 beige rose, kosmetyczka TOMMY HILFIGER dołączona do perfum

tonik do twarzy z SEPHORY So Totally Clean, krem na przebarwienia Mela-D La Roche-Posay, Rybki do twarzy DERMOGAL A+E, 4 lakiery do paznokci OPI, 3 lakiery do paznokci FLORMAR, podkręcający tusz do rzęs CLINIQUE, krem tonujący ESTEE LAUDER Day Wear SPF 15

Maska do twarzy CLARINS Beauty Flash Balm, gazeta ELLE, perfumy DKNY Pure

perfumy Daisy MARC JACOBS (dwie wersje), perfumy Parisienne YSL, 3 pak - tusz do rzęs, płyn do demakijazu oczu, krem pod oczy LANCOME, pianka do włosów TAFT, zmywacz do paznokci ISANA ROSSMAN, perfumy TOMMY HILFIGER, gazety ELLE

Moja wakacyjna pielęgnacja włosów, maskę INFINITY bardzo polecam, tak samo jak szampon KLORANE, nie plącze włosów, zapach na początku bardzo mnie drażnił, wydawał mi się taki jak zapach męskiego szapmonu do włosów, ale teraz bardzo go lubię i szampon KLORANE zakupię ponownie na pewno. Natomiast szampon dla dzieci z JOHNSON'S hmm.. żadna rewelacja, ale też nie porażka, taki przecietny.
Lidl'owe waciki, naprawdę rewelacyjne i tanie


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz